Antal Balog

Marketing u Crkvi

250,00 HRK s PDV-om Dostava: 3 do 5 radnih dana

ISBN: 978-953-6110-16-2

Nakladnik: Visoko Evanđeosko Teološko Učilište U Osijeku I Logos U Daruvaru

Godina izdavanja: 2012.

Uvez: meki

Br. stranica: 486

Količina:

O knjizi:

Kršćanske vjerske zajednice tijekom svog višestoljetnog djelovanja koriste različite metode i tehnike koje su dio marketing koncepcije, premda to čine na drugačiji način nego suvremeni gospodarski subjekti. Odanedavni nastanak i razvoj koncepcije neprofitnog i, unutar njega, društvenog marketinga, pobudio je zainteresiranost crkve i raznih para-crkvenih organizacija za njegovu češću primjenu. Unatoč nastalim dvojbama i oprečnim mišljenjima o prikladnosti primjenljivosti marketinda u navještavanju osnovne kršćanske poruke, on se koristi u sve većoj mjeri, osobito u onim crkvenim organizacijama koje svojom djelatnošću prate osnovne djelatnosti crkve.